Convertor

Convertor je open source program koji sluzi za konverziju mernih jedinica.
Autor programa je H. Raz. Originalni izvorni kod, kao i kompajliranu verziju za Windows mozete preuzeti sa adrese autora programa: http://convertor.moosht.org

Program se razvija u razvojnom okruzenju Lazarus za Free Pascal.

Ja sam kompajlirao verziju za Linux (32 bit i 64 bit) i uneo sam nakoliko manjih izmena. Za sada je sve na engleskom jeziku, ali se nadam da cu uskoro naci vremena, a i volje da program prevedem na srpski. Za sada neka ga ovako.

Linux verziju mozete preuzeti sa Download strane.

Izmene koje sam napravio u verziji od 30.Sep.2016.
– Dodat je Help u popup meni.
– Azurirana je web adresa originalnog autora.
– Dodat je QuickStart.pdf fajl.
– Dodat je ReadMe.txt fajl.
– Promenjena GNU General Public licenca sa verzije 2 na verziju 3.
– Dodat fajl sa GNU General Public licencom u fajlu gpl-3.0.txt.

convertor

convertor

About darthewok

Kompjuterski entuzijasta sa preko 30 godina iskustva.

Posted on 2016/09/30, in Open Source & Freeware and tagged , , , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Hvala darthewok!Cekam verziju prevedenu na Srpski jezik. :)

    Like

Leave a Reply

