Nove stvari na download strani

Pre desetak dana sam ubacio izmenjene verzije nekih skripti za Gimp, da bi bile kompatibilne sa Gimpom 2.9.x i buducim stabilnim verzijama 2.10.x.

Zatim, tu je nova verzija programa Sat. Mozete preuzeti izvorni kod za Lazarus, kao i prekompajliranu verziju za Linux 64bit.
Verzija 2.0 donosi nekoliko noviteta, kao sto su:
Dodata opcija da se cuva podesavanje vremena alarma u fajlu sat.ini.
Fajl sat.ini se nalazi u istom folderu gde se nalazi i izvrsni fajl. To omogucava laksu portabilnost programa.
Kada se klikne na dugme: Podesi vreme alarma, automatski se aktivira alarm i snima se podesavanje vremena alarma u fajl sat.ini.
Podesavanje vremena alarma se automatski ucitava prilikom pokretanja programa.

Na kraju, tu je i nova verzija programa Sat-Alarm. To je Diletov i moj zajednicki projekat.
Verzija 2.0.1 ima jednu ispravku greske skripte za instalacuiju fontova. Mozete preuzeti izvorni kod, kao i prekompajliranu verziju za Linux 32bit.

Neko ce se verovatno pitati, zasto sam radio dve verzije sata Sat i Sat Alarm. Kao prvo, Sat je moj licni projekat, dok je Sat Alarm Diletov i moj zajednicki projekat. Razlika izmedju ova dva programa je u tome sto je Sat Alarm graficki bolje odradjen, takodje podrzava i teme koje mozete menjati i sami praviti. Program Sat je sat sa alarmom koji nema mogucnost menjanja tema i odradjen je sa minimalistickim korisnickim interfejsom za moje licne potrebe, ali sam program objavio, jer dobro odradjuje posao i zasluzuje da bude javno dostupan.

Sve ovo se nalazi na download strani.

About darthewok

Kompjuterski entuzijasta sa preko 30 godina iskustva.

Posted on 2016/08/30, in Open Source & Freeware, Razno and tagged , , , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Hvala darthewok!!

    Like

Leave a Reply

