Promena vrednosti swappiness u Linuxu da ili ne?

Na internetu ima dosta tekstova o swappinessu. U vecini tekstova se preporucuje da se vrednost postavi na 10 umesto podrazumevane vrednosti 60. I ja sam pisao o tome na ovom blogu i radio tutorijal na tu temu. Do nedavno su moja iskustva sa vrednoscu 10 bila pozitivna. Medjutim, na sistemu sa 2 gb ram-a i 64 bitnim Linux Mint 17.3, prilikom koriscenja vise programa, koji zahtevaju dosta rama, desava se da se sistem zamrzne na vise minuta i da tom prilikom disk swapuje kao lud. Kada sam postavio swappiness na 40, umesto na dosadasnjih 10 i kada sam ponovo testirao slicnu situaciju, sistem je daleko bolje reagovao u toj situaciji. Tako da, ako i vi imate slicno iskustvo kao i ja, onda, ili vratite podrazumevanu vrednost za swappiness ili eksperimentisite sa vrednostima i postavite onu vrednost koja Vam najvise odgovara.

About darthewok

Kompjuterski entuzijasta sa preko 30 godina iskustva.

Posted on 2016/05/20, in Linux tips and tagged , , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Hvala darthewok!!

    Like

Leave a Reply

