Fedora 16 boot problem posle poslednjeg apdejta

Posle poslednjeg apdejta, imao sam izvesnih problema u Fedori 16. Sistem nije hteo da se podigne.
Simptomi su bili sledeci:
Fedora pocne da se podize, ali se u jednom trenutku zaustavi i nece dalje.

Ponovo sam instalirao Fedoru, ali posle instalacije NVidia drajvera iz programa Add / Remove Software se desila ista stvar, sto naravno ukazuje na neki problem sa NVidia vlasnickim drajverom.

– Pritisnuo sam CTRL+ALT+F2, logovao sam se kao root u terminal rezimu.
Deinstalirao sam NVidia drajvere.
yum erase nvidia*

Kada sam restartovao kompjuter, uspeo sam da udjem u graficko okruzenje sa Nouveau drajverom.

Zatim sam radio sledece korake:
U terminalu sam ukucao: su - i zatim root sifru.

– Za svaki slucaj sam ponovo apdejtovao rpm pakete
U terminalu sam ukucao: yum update
Ako se apdejtuju kernel i/ili selinux-policy, restartujte kompjuter.

– Instalacija NVidia vlasnickih drajvere iz RPM Fusion repozitorijuma.
U terminalu sam ukucao:
yum install kernel-PAE-devel kmod-nvidia-PAE

– Ako koristite verziju kernela koja nije PAE, onda kucajte:
yum install kmod-nvidia xorg-x11-drv-nvidia-libs

– Na kraju sam iskljucio Nouveau drajver iz kernel initramfs
U terminalu sam ukucao:
mv /boot/initramfs-$(uname -r).img /boot/initramfs-$(uname -r)-nouveau.img
zatim,
dracut /boot/initramfs-$(uname -r).img $(uname -r)

– Na kraju sam restartovao kompjuter i problem sa podizanjem sistema i NVidia vlasnickim drajverom je bio resen.

About darthewok

Kompjuterski entuzijasta sa preko 30 godina iskustva.

Posted on 2011/12/14, in Fedora 16, Linux tips and tagged , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

