VICE emulator Commodore kompjutera

Davno sam poceo da se bavim kompjuterima. Prvi kompjuter mi je bio Commodore 64, sa nostalgijom se secam tih lepih vremena. Svim nostalgicarima mogu da preporucim Vice emulator. Postoji u verzijama za Windows, Linux i dosta drugih operativnih sistema. Mozete ga naci na adresi: http://www.viceteam.org/
Vice emulira rad 8-bitnih Commodore-ovih kompjutera, izmedju ostalih C-64, C-128, Plus 4 itd… Na internetu moze da se nadje veliki broj igara i programa za Commodore 64, pa ponovo mozete da se podsetite onih lepih i srecnih vremena.

About darthewok

Kompjuterski entuzijasta sa preko 30 godina iskustva.

Posted on 2011/05/24, in Emulatori and tagged , , . Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. Mozes me uputiti kako se koristi Commodore 64.Skinuo sam emulator ali ne znam da se snadjem kako se koristi Commodore 64?Dali znas gde mogu da procitam o tome kao sto si ti dobio knjigu.I zanima me kako da ubacim igrice za njega i gde da ih skinem?Pozzz

    Like

  1. Pingback: Kratko uputstvo za Vice Commodore 64 emulator | Kompjuteri

Leave a Reply

